5.8.10

Fått svar av csn och sådant.

Nu har jag fått svar från CSN, jag blev nöjd när jag såg att jag bara behöver skicka in pappret direkt till dem och behöver ingen underskrift från någon annan. Däremot så måste jag vänta tills den sextonde innan jag kan skicka in den. Men det blir innan jag sticker i alla fall. Men vet fortfarande inte om jag skall sticka lite före den tjugonde. Men det är många faktorer som spelar in. Det finns människor jag fortfarande vill umgås med som jag inte vet om jag kommer träffa sedan, och jag vill helst inte åka ner ensam, en elva timmars tågresa med en massa pilsner för att stilla nerverna skulle sitta fint.

I alla fall så har jag beställt Halebop Abonnemang nu, kommer inte behöver oroa mig för att vakna upp i någon gränd och ha slut pengar på telefonen och tro att jag kommer dö där för jag inte får tag i någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar