13.8.10

Flyttstress

Har börjat få lite stress inför flytten nu, jag har lyckats mota bort den väldigt länge. Men det börjar nu klias runt min hals likt när man nyss har klippt sig. Jag vet att svaren på alla mina frågor ligger två samtal iväg, och lösningen på problemen ligger i två beställningar. Men jag kan inte sluta tänka på dem. Jag har fortfarane inte beställt någon säng, jag kan inte bestämma mig. Jag stressar oh vad jag stressar.

När det kommer så här mycket post på en dag så är det svårt att inte börja svettas, jag måste sticka och hämta ut min router och mitt nya abonnemang imorgon också, packa det sista av kläderna och det bästa vore att få iväg grejorna till bussgods, men då måste jag skaffa skjuss. Efter all denna stress så skall jag slappna av med lite vin, öl och jazz.

Som du ser på bilden så är tågbiljetten kommen, YEAH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar