27.8.10

gårdagen

Vaknade upp med en total magkollaps denna morgon. Tänkte att det skulle bli en fresch kväll med lugnt drickande igår. Men efter lite resor fram och tillbaka kom jag till en lägenhet full med 30åriga designers som gillade min musik och verkade uppskatta mitt gitarrspelande. Jag fick en fejkad identitet sen fick vi komma in på relesefest för en ny affär, men det sög så jävla mycket att vi drog därifrån. Nu har jag ett litet bultande hjärta i min kropp som säger "the fuck man" och ett sug efter att äta mat. Här är en bild från när det är "städat" i lägenheten, skall shoppa mattor, blommor, stolar och diverse saker snart.
Emil tar till sig min säng ännu en gång.


det är ganska skönt då jag kan rulla med stolen överallt och laga mat i den och hålla låda samtidigt i sittandes ställning, pretty cool

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar