4.8.10

Kort

Visakortet är nu fixat. Kommer om fem dagar. Det blir att sticka ner till Nordea imorgon och skaffa nytt legg också. Nu slipper jag tramsa runt med visa electron som bara har varit överjävlig mot mig, plus att det är billigare per månad att ha ett riktigt Visa än det där överjävliga electron. Får första året gratis också, dock var det bara tolv kronor per månad, men ändå, det är en öl per månad!

Nu väntar jag på mitt CSN kort också, hoppas jag frå svar på mina neurotiska frågor snart. Direkt när jag har det vackra kortet kan jag använda det och skaffa mobilabonnemang billigare, plus några andra små saker.



Jag har tänkt på att skaffa en notebook också, att ha på skolan att leka med. Får jag ner stationära så kan jag införskaffa en notebook och ändå känna att jag har en riktig dator i min lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar