26.8.10

Lära känna varandra

Efter en svettig dag kom man hem och börja diska och dunka Bad Brains. Denna dag dag var riktigt långdragen och fylld med allt för mycket "Nu lär vi känna varandra" trams. Men de jag har börjat prata med som smått höll alla med ännu en gång att detta nog var lite för mycket trams. Vi gick alltså runt på Djurgården och gjorde små övning, typ "Blunda och ta i folks armar sedan försöker ni reda ut det" och sådant shit. Blev satt i en grupp med folk från helt andra klasser där ingen hade något intresse av att känna varandra då folk fortfarande har problem med att känna dem i sina klasser.

Imorgon blir dagen då jag frågar om man skall umgås, har fått ett nummer nu i alla fall, nu skall de andras in i min mobil, sedan blir det att rocka loss imorgon och se hur de gör när de släpper lös.

Jag har lärt mig att detta liv betyder ständig hunger, tur att jag hade vant mig vid det. Nu skall jag införskaffa strängar och vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar