6.8.10

Växter

Har börjat kolla efter speglar och andra småsaker som jag kommer vilja dekorera mitt rum med. Speglar är ganska smart då det får allting att se mycket större ut. Jag ser framför mig hur jag sitter på kanten av sängen i det mörka rummet, stirrandes in i spegeln med ett vinglas i handen och en dov röd lampa som lyser upp mitt ansikte. Kommer blir så awesome. Jag hittar växter jag vill ha lite varstans i lägenheten också. Hittade denna ljuva howea forsteriana som visst skall placeras i skugga, Jag har en dröm om att ha denna två meters växt på min toa.
Dock är den lite för dyr för min smak. Men ett par mindre blommor runt om i rummet som kan ge mig syre och färg skulle jag bli glad av. Kanske något liknande som denna beaucarnea recurvata


och dracaena marginata

Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar