1.9.10

Några bilder

Skägget åker av nu men håret sparas och något spännande skall hända med det (ja, jag är naken och ledsen nazist i bakgrunden är med på ett hörn)

Jag införskaffade en gubbkeps idag så jag kan leka lite söder



Svarta pjukkkkks blev också inköpta då mina förra blev så söndrig att jag var tvungen att tejpa ihop dem. Dessa var helt svarta och billiga, så det var ett enkelt inköp.

Vi myser till

Fooood, jag ville avnjuta detta, men till min irrtation blev min dator infekterad av ett virus så jag var tvungen lämna tallriken för att besöka herr mckie och fixa det. Sedan så infekterade han mig med förkylning. Hemskheter!



Mitt oerhört tomma skåp, dock var resten av tallrikarna kletiga och glasen var vinade överallt så de fick ej vara med på bild.



Har mer bilder på min mobil från båten och på mina fina kaniner som gör mig sällskap när jag går hem, fast de beter sig lite jobbigt och försöker döda mig samtidigt då de är gärdets gangsters.

1 kommentar: