4.3.11

meh

Alldeles för slö för att skriva någonting. Antar att ingen läser detta, inte ens jag själv. Så vad är poängen? Det är väl att jag skall läsa detta själv om några år och komma ihåg detta. Vad är det jag skall komma ihåg? Kommer jag inte ihåg det automatiskt så är något väldigt fel, och jag borde inte komma ihåg det.

Saker hänger ut ut öppningar, papper sladdar och luft, precis allt. Radion ljudet i det lilla rummet, bakom mig hör jag snarkningar. Framför mig känner jag svaga fingrar, med en stark kropp. Till höger om mig står ett glas vitt, till vänster ser jag ett fönster, ett som var halvöppet, men numera är stängt. Alla har gått hem, nu är det bara resterna kvar.

Jag vet inte riktigt vad jag tänker eller vad jag vill, när jag vet det är jag död. Just nu så vill jag något.

Blablabla namedropping delar av stockholm, blablabla affärer. Blä, jag är fattig och vill fortfarade sitta inne, men jag älskar det här, inget annat passar.

Love you Kornelia and emma and emilinn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar