6.6.11

Peace & love 2011 prolog del 1

Nu är de fantastiska biljetterna till tåget från Stockholm till Borlänge beställda. Det blev en billig peng då vi tog en lite avsides tid. Vi kommer befinna oss på plats klockan nio på måndag morgon. Campingen öppnar inte fören klockan tolv. Men detta betyder att vi kommer att ha bra plats i kön och slippa vänta alldeles för länge. Jag och kippe håller i vår tradition att vara där en dag före själva festivalen börjar. Så man kan supa jävel fören Tisdag då jag har min enda riktigt jobb-dag. Jobbar med säkerheten där och skall muddra folk och sådant roligt, skojs!. Andra dagen jobbar jag enbart till klockan sju sen är det extrem rocknroll fram till dess.

Jag har knappt hunnit kolla upp vilka artister det är jag vill se än, men såklart så skall jag ju se Asta kask och Jorney. Bob Dylan vill jag halvse, men det kommer väl bli som mex Mötley Crüe, att man knappt ser dem för man hamnar så långt bak.

Banden som spelar innefattar dessa i allafall.


Kommer att ha fullt upp i en vecka då off course och springa runt och spy lite och käka lite från marken. Träffa nya människor som jag kommer lära mig hata, Pissa på fel ställen och dricka bajsvatten, ännu en gång finna bajsmannen kreationer på bajjamajorna, låna någons gitarr, skrika mig hes, blackouta osv osv. Håll tummarna för att hjärtat skall palla detta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar