3.6.11

Visby

Först och främst vill jag giva dagens omfamning till fina Emma Engfors för att hon skickade sitt SL-kort till mig och som damp ner på golvet idag. Nu slipper jag planka tills Augusti!

Diskuterar nu om vi skall ta och bosätta oss i Gotland, närmare bestämt centrala Visby under midsommarveckan för att få lite miljöombyte och att få besöka någon annan plats än folks studentlägenheter. Var tänkt från början att vi skulle åka till Estland, men jag tyckte det lät lite halvhalv att göra det under midsommar, jag hade tänkt att man kunde göra det en random helg, men midsommar i Estland är inte min grej. Istället vill jag hänga i Visby och spel boule och kanske lite kubb. Grilla kött och kleta ner det i sås, Dricka smaksatt nubbe, bada naken på natten och somna utomhus.

Detta skall Diskuteras vidare ikväll över en bit grillat och  några öl, om vi har tur kommer vi fram till något och om vi har tur kommer vi ihåg det imorgon också.

Här är några bilder på själva stugan vi har tänkt oss.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar